Jag tänkte att vi kunde duscha på hallen och sedan fara direkt därifrån hem till mig. Vi skulle inte vara där vi var förra gången utan hos pappa på Bangatan 15 E. Jag tänkte vi kunde cykla men alla har ju inte cykel så då får någon ha bil. Vi kan ju prata om det på tisdag.
Vilken tid? =) Direkt, direkt efter träningen eller vid typ 7-8? :)
SvaraRaderaJag tänkte att vi kunde duscha på hallen och sedan fara direkt därifrån hem till mig. Vi skulle inte vara där vi var förra gången utan hos pappa på Bangatan 15 E. Jag tänkte vi kunde cykla men alla har ju inte cykel så då får någon ha bil. Vi kan ju prata om det på tisdag.
SvaraRaderaJag kommer inte på träningen i kväll, jag får inte xD måste vara hemma och jobba... /Julia
SvaraRadera