fredag 17 september 2010

Lagkväll

Heeeej allihopa!
Nästa fredag efter träningen så är alla välkomna till Elin för pizza och annat gott. Typ film och sånt också!
Ni kan ju meddela här i bloggen om ni kan komma och om ni har något förslag på vad vi kan göra!

3 kommentarer:

  1. Vilken tid? =) Direkt, direkt efter träningen eller vid typ 7-8? :)

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte att vi kunde duscha på hallen och sedan fara direkt därifrån hem till mig. Vi skulle inte vara där vi var förra gången utan hos pappa på Bangatan 15 E. Jag tänkte vi kunde cykla men alla har ju inte cykel så då får någon ha bil. Vi kan ju prata om det på tisdag.

    SvaraRadera
  3. Jag kommer inte på träningen i kväll, jag får inte xD måste vara hemma och jobba... /Julia

    SvaraRadera