torsdag 9 september 2010

Träning Idag!

Hej! jag kanske var lite väl brutal mot Tony.. sorry! (Slutar väl som kissie om jag inte lägger ner hahaha)

Men idag är det träning 18.15-19.45 på teg! ALLA ska vara där!
Bjuder på en lite trevligare bild idag!


Vi ses ikväll!






en VÄLDIGT gammal lagbild..


6 kommentarer:

  1. Hhahahaha jag måste baara få säga att den förra bilden var OTROLIG!

    Hahha härligt att ngn är aktiv på bloggen iaf!
    Synes ikv.
    //Fia

    SvaraRadera
  2. Jag stukade foten igår då jag tränade med gametime så jag kommer inte kunna träna ikväll
    :( // Shanie

    SvaraRadera
  3. Håller med Fia, förra bilden var BÄST! Typiskt honom... tror alltid att han är nått...:)

    Tråkigt Shanie, hoppas den läker fort!

    Ses ikväll alla andra!

    SvaraRadera
  4. Tony blev sur på mig för att jag la ut den haha, men jag har några fler jättefina bilder;P

    SvaraRadera
  5. Hahhaha, fy jag ser ut som en himla äckelgris. Nej, inte fin. Förresten, jag kommer ihåg den matchen. Vi mötte Coasters(innan anna hade börjat). Och vi vann med jättemycket! ;D

    /Evve

    SvaraRadera
  6. Jag är sjuk så jag kommer inte i kväll / Julia

    SvaraRadera