Umeå Comets div 2
Hhahahaha jag måste baara få säga att den förra bilden var OTROLIG!Hahha härligt att ngn är aktiv på bloggen iaf!Synes ikv.//Fia
Jag stukade foten igår då jag tränade med gametime så jag kommer inte kunna träna ikväll :( // Shanie
Håller med Fia, förra bilden var BÄST! Typiskt honom... tror alltid att han är nått...:)Tråkigt Shanie, hoppas den läker fort!Ses ikväll alla andra!
Tony blev sur på mig för att jag la ut den haha, men jag har några fler jättefina bilder;P
Hahhaha, fy jag ser ut som en himla äckelgris. Nej, inte fin. Förresten, jag kommer ihåg den matchen. Vi mötte Coasters(innan anna hade börjat). Och vi vann med jättemycket! ;D/Evve
Jag är sjuk så jag kommer inte i kväll / Julia
Hhahahaha jag måste baara få säga att den förra bilden var OTROLIG!
SvaraRaderaHahha härligt att ngn är aktiv på bloggen iaf!
Synes ikv.
//Fia
Jag stukade foten igår då jag tränade med gametime så jag kommer inte kunna träna ikväll
SvaraRadera:( // Shanie
Håller med Fia, förra bilden var BÄST! Typiskt honom... tror alltid att han är nått...:)
SvaraRaderaTråkigt Shanie, hoppas den läker fort!
Ses ikväll alla andra!
Tony blev sur på mig för att jag la ut den haha, men jag har några fler jättefina bilder;P
SvaraRaderaHahhaha, fy jag ser ut som en himla äckelgris. Nej, inte fin. Förresten, jag kommer ihåg den matchen. Vi mötte Coasters(innan anna hade börjat). Och vi vann med jättemycket! ;D
SvaraRadera/Evve
Jag är sjuk så jag kommer inte i kväll / Julia
SvaraRadera