fredag 22 januari 2010

Comets vs Norrköping Dolphins

Ikväll spelar Damlaget borta mot Norrköping Dolpins kl 19. För er som vill följa matchen kan man se live statistik här.

Annars får vi bara hålla tummarna och önska Tony och tjejerna lycka till!!!

Ikväll sänds även Ligamatchen Solna Vikings-Gothia Basket kl 19.04 på svensk baskettelevision.

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar