Ikväll spelar Damlaget borta mot Norrköping Dolpins kl 19. För er som vill följa matchen kan man se live statistik här.
Annars får vi bara hålla tummarna och önska Tony och tjejerna lycka till!!!
Ikväll sänds även Ligamatchen Solna Vikings-Gothia Basket kl 19.04 på svensk baskettelevision.
// Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar