lördag 23 januari 2010

Match!!!

Imorgon har vi match mot Råneå!!
Hoppas alla är lika taggade som jag!!!


Dom som spelar är dom som var på träningen i torsdags.

Anna
Binta
Emma
Erika
Erika
Elin
Evelina
Sofia
Lisa
Maria
Ofelia
Shanie

Men så klart är det bäst om hela laget är där och hejar. Å ta med er familj, vänner å alla ni känner så vi får en riktigt bra publik :)

Vi träffas en timme före matchstart, dvs 15.15.

Maria, Sofia och Erika var snälla och ställde upp för att sitta i sekretariatet matchen innan, så ni måste vara där lite innan den matchen startar kl 14.15. Kan kanske vara bra för er att ta med er nått lätt att äta.

Damlaget förlorade sin match igår. Tråkigt värre men vi hoppas dom tar igen det mot Visby imorgon.

Nu ska jag ut å springa bort min förkylning i snön. Men vi ses imorgon, ready to kick some Råneå butt!!!

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar