söndag 31 januari 2010

Total förvirring...

Det blir visst byte av träningstider. Det hade blivit ett missförstånd mellan oss och andra lagets tränare. Hoppas att det inte ställer till för stora problem för er. Men eftersom att dom flesta ändå kunde komma på tisdag så hoppas jag att det inte gör så mycket.

Samma info gäller för träningen bara med ny tid.

Ingen träning imorgon måndag utan vi tränar tisdag 19.30-21.00.



Fick också veta idag att vi har bortamatch nästa helg. Söndagen den 7/2 spelar vi mot Avan. Bussen går söndagsmorgon kl 06.45

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar