torsdag 21 januari 2010

Dagens träning

Eftersom att vi har match på söndag kommer fokus att ligga på lagspel ikväll. Vi kommer köra lite skott också men sen fortsätter vi utveckla vårt pick and roll spel och offence/defence. Kommer bli en hel del 5-5 spel.

Här är söndagens matcher på Tegshallen ifall någon vill komma och titta på lite basket. Vi sitter som sagt i sek på DU15s match. 3 st frivilliga?
Inget lag har anmält sig till fikaförsäljning än, så om vi vill kan vi göra det för att få in lite pengar till lagkassan.













10.45DU14Umeå Comets - Ängesbyn
12.15HU14KFUM Umeå - Råneå
14.15DU15Umeå Comets - Råneå
16.15D3Umeå Comets - Råneå

Ses ikväll!

/Tony & Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar