Här är söndagens matcher på Tegshallen ifall någon vill komma och titta på lite basket. Vi sitter som sagt i sek på DU15s match. 3 st frivilliga?
Inget lag har anmält sig till fikaförsäljning än, så om vi vill kan vi göra det för att få in lite pengar till lagkassan.
| 10.45 | DU14 | Umeå Comets - Ängesbyn |
| 12.15 | HU14 | KFUM Umeå - Råneå |
| 14.15 | DU15 | Umeå Comets - Råneå |
| 16.15 | D3 | Umeå Comets - Råneå |
Ses ikväll!
/Tony & Jenny
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar