tisdag 26 januari 2010

Ny träningstid

Bra träning igår. Känns som att vi fick en bra start på att utveckla individuella färdigheter. Men som Tony sa på träningen, det är jätte viktigt att alla tar eget ansvar för sitt lärande. Vi är bara två så det är omöjligt för oss att kunna stå och "jaga på" var och en av er. Ni måste själva se till att ni ger allt på alla övningar vi gör. Och när vi jobbar två och två hjälp och peppa varandra till att alltid ge 100%. Klarar vi inte av det på träning så kommer det inte fungera på match heller.
Men som sagt, vi tycker vi fick en bra start och vi kommer fortsätta jobba med mer individuell teknik och fysisk träning.

Lisas lag har bett att få byta en träning med oss. Så ifall det är ok för er tänkte vi ge dom måndag 1/2 och så får vi träna tisdag 2/2 19.30-21.00 istället. Dom har tänkt anordna en mini turnering tillsammans med game-time. Vi tycker det är bra med såna initiativ så vi hoppas att det löser sig med träningsbytet. Vi måste ge besked så fort som möjligt, så om det är någon som inte kan komma tisdag 2/2 lämna en kommentar här innan torsdag.

// Tony & Jenny

2 kommentarer:

  1. jag vill inte ha då träningen då!

    SvaraRadera
  2. I really need to learn Swedish... this is a pain in the butt! Nice work though getting it going, Coach Jenny.

    See you all Thursday! We going to kick some butt this weekend! Woop woop!

    SvaraRadera