För att göra livet lite enklare för oss alla startar vi en egen blogg för Cometernas div 3 lag. Här kommer vi samla all information som rör laget, matcher, träningar, etc.
Vi kommer kanske inte recensera alla träningar i detalj, men tanken är att om man missar en träning ska man i alla fall kunna gå in och läsa i stora drag vad vi har gjort och ifall vi har introducerat något nytt. Ni kan även säga till här ifall det är en träning ni inte kan komma på.
Så hoppas vi så klart att ni också delar med er om det är nått ni undrar över eller tycker.
Under ”training programs” till höger hittar ni de olika träningsprogrammen vi kör. Som ni ser ligger löpskolning och hopprepsprogrammen redan uppe trots att vi inte kommer börja med dom innan vi kommit in i den nya uppvärmningen ordentligt. Men om det finns någon som vill gå in och tjuvtitta redan nu så går det ju så klart bra.( Har ni ett hopprep så är det bara att köra igång med det när man vill.) Under ” links” finns instruktions/demonstrations videos till de olika programmen. Titta gärna på dom om ni har tid. Speciellt basketsmart och löpskolning är extra viktigt att man genomför på rätt sätt.
Det var allt vi hade att säga just nu. Lämna gärna en kommentar så vi ser att ni hittat hit :)
// Tony & Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hejhej! //Elin
SvaraRadera