lördag 30 januari 2010

Sekretariat

Glöm inte att vi sitter i sekretariatet på matchen som börjar 11.15. Dom som sitter är Elin, Adine och Evelina. Tony kommer döma matchen så om ni behöver fråga nått så går det bra.

Vi andra träffas som vanligt 1 timme före matchstart. Dvs. 12.15. Vi kommer spela i samma vita matchställ som förra matchen, ni får det och dom shooting jackets som finns när vi ses. Eftersom det inte finns shooting jackets så det räcker till alla är det bra om några tar med sig KFUM t-shirten att väma upp i.

Ses på söndag!

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar