Hm, jag vet faktiskt inte exakt vilka tider som gäller. Trodde det var dom som låg på kfum.nu men det verkar det ju inte vara. Så om någon vet, skriv gärna.
Jo, missa träningen igår :( Trodde jag skulle hinna dit men så blev det lite mkt med skolan som jag var tvungen att göra klart.
Jag kom till hallen igår, men det var inget? Men jag kanske missade ngt i torsdags? Jag antar att schemat gäller från tisdag nu? Så då kommer jag då! :) Tänkte bara säga det! ;-)
jag har somsagt nollning och allt vad det innebär (samt en massa plugg!)så jag dyker upp närjag har möjlighet =)
SvaraRaderadu dissa ju träningen!
SvaraRaderaDet missade jag! Sen kunde jag inte komma, för jag var hos frisören (men jag kan ju ändå inte springa än)...
SvaraRaderaMen stämmer inte tiderna som står här på bloggen då? Tis, tors, sön?
Ps. Jag var hos min sjukgymnast idag. Det gick bra sa han! Jag ska bara fortsätta som jag gör, så borde det bli bättre och bättre! :)
/Evve
Hm, jag vet faktiskt inte exakt vilka tider som gäller. Trodde det var dom som låg på kfum.nu men det verkar det ju inte vara.
SvaraRaderaSå om någon vet, skriv gärna.
Jo, missa träningen igår :( Trodde jag skulle hinna dit men så blev det lite mkt med skolan som jag var tvungen att göra klart.
Kul förresten att det blir bättre Evve! :D
SvaraRaderatobbe skickade ett mail för några dagar sen angående träningen som var i onsdags, sen så gäller tiderna som står på kfum.nu
SvaraRaderaJag kom till hallen igår, men det var inget? Men jag kanske missade ngt i torsdags? Jag antar att schemat gäller från tisdag nu? Så då kommer jag då! :) Tänkte bara säga det! ;-)
SvaraRadera/Evve
jenny! skicka dom där grejerna om bloggen så att jag kan börja skriva!/ak
SvaraRaderahaha ok, ska bli. Gör det nu på en gång!
SvaraRadera