torsdag 2 september 2010

Träning ikväll!

Ikväll tränar vi 18.15 på Teg.

Vi var visst en hel del som hade missat att det var träning igår. Hoppas vi blir desto fler idag istället!

Ses snart!

/Jenny

9 kommentarer:

  1. jag har somsagt nollning och allt vad det innebär (samt en massa plugg!)så jag dyker upp närjag har möjlighet =)

    SvaraRadera
  2. du dissa ju träningen!

    SvaraRadera
  3. Det missade jag! Sen kunde jag inte komma, för jag var hos frisören (men jag kan ju ändå inte springa än)...

    Men stämmer inte tiderna som står här på bloggen då? Tis, tors, sön?

    Ps. Jag var hos min sjukgymnast idag. Det gick bra sa han! Jag ska bara fortsätta som jag gör, så borde det bli bättre och bättre! :)

    /Evve

    SvaraRadera
  4. Hm, jag vet faktiskt inte exakt vilka tider som gäller. Trodde det var dom som låg på kfum.nu men det verkar det ju inte vara.
    Så om någon vet, skriv gärna.

    Jo, missa träningen igår :( Trodde jag skulle hinna dit men så blev det lite mkt med skolan som jag var tvungen att göra klart.

    SvaraRadera
  5. Kul förresten att det blir bättre Evve! :D

    SvaraRadera
  6. tobbe skickade ett mail för några dagar sen angående träningen som var i onsdags, sen så gäller tiderna som står på kfum.nu

    SvaraRadera
  7. Jag kom till hallen igår, men det var inget? Men jag kanske missade ngt i torsdags? Jag antar att schemat gäller från tisdag nu? Så då kommer jag då! :) Tänkte bara säga det! ;-)

    /Evve

    SvaraRadera
  8. jenny! skicka dom där grejerna om bloggen så att jag kan börja skriva!/ak

    SvaraRadera
  9. haha ok, ska bli. Gör det nu på en gång!

    SvaraRadera