Torbjörn har gjort en sammanställning på vad som saknas efter vi lämnade in matchställen igår:
White shirt # 4, 6, 8, 14, 17
White pants: 5 pairs
Black shirt # 4, 5, 6, 16, 17
Black pants: 5 pairs
Shooting jacket: 5 jackets
Är det någon som vet vem som har något av detta? Kan ni kolla med dom som har slutat om dom har något liggande hemma. Det är jätte viktigt att vi lämnar tillbaka ALLA ställ. Kostnaden för klubben att återställa det som saknas till nästa år blir annars 10.000 kr. Pengar som skulle kunna användas till mycket bättre ändamål. Så kolla en extra gång så att ni inte har kvar något och hör med spelare som har slutat. Om ni hittar/får tag i något ställ så ta med det på söndag!
På söndag kommer vi spela i en ny vit matchdräkt. Tänk på att vi måste lämna in dräkten till Torbjörn efter matchen så ni tar med er nått att byta om till.
/Tony & Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej Jenny!
SvaraRaderaJag har en shooting jacket, vit tröja nr 14, vita shorts och svart tröja nr 6.
Vi har inte hunnit träffas än men jag återställer dem så fort jag kan!
Lycka till imorgon och se till att vinna!!
/ Lisa Sjöström
Hej!
SvaraRaderaVad bra. Om du inte kan komma förbi träningen så kan du ju ta med dom till någon A-lags träning och ge dom till Tony eller lämna in dom på kansliet.
Tråkigt att ni förlorade igår men det tar ni igen mot Visby!!! Kör hårt :)
// Jenny
Jag har ett par vita shorts och en shootig jacket // Jossan
SvaraRadera