måndag 12 april 2010

Försvunnen Comets jacka

Var det någon som såg ifall det låg kvar någon Comets jacka i hallen efter matchen? Eller nån som tog fel jacka? Ifall någon vet nått, lämna en kommentar eller säg till på träningen.

Ses ikväll!

/Jenny

2 kommentarer:

  1. Jag skadade mitt knä i hemmavan så jag kan inte va me på träningen idag. Jag hoppas jag kan vara med på torsdag

    SvaraRadera
  2. är kalixmatchen vår sista match?

    SvaraRadera