Var det någon som såg ifall det låg kvar någon Comets jacka i hallen efter matchen? Eller nån som tog fel jacka? Ifall någon vet nått, lämna en kommentar eller säg till på träningen.
Ses ikväll!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag skadade mitt knä i hemmavan så jag kan inte va me på träningen idag. Jag hoppas jag kan vara med på torsdag
SvaraRaderaär kalixmatchen vår sista match?
SvaraRadera