Det behövs 2 personer som sitter i entrén på Comets hemma match på söndag. Matchen börjar kl 18.00 och man ska vara där 17.20. Om någon kan ställa upp meddela mig så fort som möjligt!
Ni kommer så klart få hjälp med vad det är ni ska göra när ni kommer dit.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om man sitter i entren, får man gå iväg när matchen börjar, eller måste man stanna och jobba där då?
SvaraRadera/Evve
Man måste ju stanna ett tag efter matchen har börjat, men jag vet inte hur länge. Men man ser ju därifrån också.
SvaraRadera/Jenny