På Cometernas hemsida finns det en länk som heter "handla prylar ?". Den ligger under Aktuellt i den vänstra kolumnen.
Om man klickar på den kommer man till sponsorhusets sida där man kan handla grejer online och samtidigt sponsra Comets.
Det som är bra är att det finns ett företag som heter Cint och genomför marknadsundersökningar. För varje anmäld person får Cometerna just nu 5 kr och för varje undersökning man svarar på får vi 5-30 kr.
Så här skriver dom att det funkar:
Här nedan kan du anmäla ditt intresse att delta i olika marknadsundersökningar. En undersökning skulle t.ex kunna vara att Nokia vill veta vad du tycker om deras mobiler. Då och då kommer du i framtiden att få en förfrågan via mail om du vill delta i en undersökning på internet. I detta mail står det hur mycket pengar din förening kommer få om du fyller i undersökningen. Sen är det upp till dig om du vill besvara denna undersökning.
Om du väljer att inte svara på undersökningarna som skickas till dig kommer du per automatik få färre och färre undersökningar, för att till slut upphöra. Om du inte kan deltaga i en undersökning, klicka då på länken för detta ändamål bifogat i varje mail.
Som medlem i Sponsorhusets panel får du även nyheter via mail om erbjudanden, kampanjer, tävlingar, mm.
Du förbinder dig inte till något när du registrerar dig och du kan när som helst avregistrera dig.
Tjäna enkelt 100.000 kr
Räkneexempel
10 medlemmar samlar in 10 Cintmedlemmar var och dessa svarar på en undersökning i månaden så blir det ca: 10.000 kr/år
Tänk om 100 medlemmar samlar in 10 cintmedlemmar var…100.000 kr/år
Jag tycker personligen att det är ett enkelt sätt att hjälpa föreningen att samla in pengar och har blivit medlem. Hoppas att så många som möjligt i laget också gör det och att ni kan få fler av era familjer och vänner att hjälpa oss. 5 kr låter som lite pengar, men många bäckar små...
(Det behövs ju dras in en del pengar ifall vi vill ha tillbaka Tony till nästa år... )
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag ska iväg på nån övningskörningsgrej med mina föräldrar så jag kommer nog missa träningen/ak
SvaraRaderaok, då ses vi på torsdag istället :)
SvaraRadera