Nu är det dags, sista matchen i kvalet, vinna eller försvinna. Ok, kanske inte så allvarligt men nästan. Umeå Comets spelar sin sista match i kvalet om en plats i damligan nästa säsong.
Vinner dom är vi klara för ligan. Finns även en chans att spela ligan ifall dom "bara" förlorar med 7 poäng och Kvarnby slår Brahe.
Spännande värre. Hoppas alla kommer och hejar!!!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Mamma mia vad jag kommer vara nervös!
SvaraRadera/Evve
Don't be nervous! It will be great!
SvaraRaderago comets! :)
SvaraRaderaiaf so ar jag fast i England pga vulkanen po Island, so vet inte nar jag er hemma. // Shanie
I'll be there!
SvaraRaderajag vet inte om jag hinner till träningen idag (torsdag) för jag har fotboll precis innan
SvaraRaderaJag kommer inte på träningen idag, jag måste slutföra mitt projektarbete tills imorgon.
SvaraRadera/ LÅ