onsdag 21 april 2010

Comets sista kval match ikväll!!!

Nu är det dags, sista matchen i kvalet, vinna eller försvinna. Ok, kanske inte så allvarligt men nästan. Umeå Comets spelar sin sista match i kvalet om en plats i damligan nästa säsong.
Vinner dom är vi klara för ligan. Finns även en chans att spela ligan ifall dom "bara" förlorar med 7 poäng och Kvarnby slår Brahe.

Spännande värre. Hoppas alla kommer och hejar!!!

/Jenny

6 kommentarer:

  1. Mamma mia vad jag kommer vara nervös!

    /Evve

    SvaraRadera
  2. Don't be nervous! It will be great!

    SvaraRadera
  3. go comets! :)
    iaf so ar jag fast i England pga vulkanen po Island, so vet inte nar jag er hemma. // Shanie

    SvaraRadera
  4. jag vet inte om jag hinner till träningen idag (torsdag) för jag har fotboll precis innan

    SvaraRadera
  5. Jag kommer inte på träningen idag, jag måste slutföra mitt projektarbete tills imorgon.
    / LÅ

    SvaraRadera