Dom som spelar på Söndag mot Avan är:
Adine
Shanie
Sofia
A-K
Erika E
Erika J
Lisa S
Lisa Å
Evelina
Elin
Ofelia
Julia
Bussen går 06.45 från kansliet och vi kommer tillbaka 19.00. Alla spelare som vill kan följa med, även dom som inte ska spela. Vi hoppas att så många som möjlig kommer!
// Tony & Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
vilka lag ska åka med? eller får vi en buss helt själva?
SvaraRadera