lördag 13 februari 2010

Hopprepsprogram

Glömde säga det på träningen men vi ska börja med hopprepsprogrammet nu. Så ta med hopprep till träningen imorgon. Om man inte har något så är det dags att skaffa ett.
Hopprepsprogrammet är till för att förbättra vår kondition, spänst och fotarbete. Vi kommer köra det 1 gång i veckan på träningstid men ni får jätte gärna köra extra på egen tid.
Titta gärna på instruktionsvideon under länkar så ni är förberedda.

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar