onsdag 10 februari 2010

Ingen träningsmatch mot IKSU

Det blir ingen träningsmatch mot IKSU ikväll som ni förhoppningsvis redan vet.

Ses på torsdag 19.15! (Om någon vill träna extra kommer jag vara där 18.45)

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar