onsdag 10 februari 2010

Helgens match inställd

Lördagens match mot Överkalix blir tyvärr inställd. Istället lägger vi in en extra träning lördag 11.00-12.30. Söndagsträningen kör vi som vanligt.

Hoppas alla kan komma på träningen imorgon(torsdag). Vi kommer gå igenom de mål vi har satt upp för det som är kvar av säsongen, både när det gäller individuella färdigheter och lagspel. Ni får gärna komma med synpunkter och idéer, så tänk igenom lite vad ni tycker är rimligt att vi kan klara av.

Ses imorgon!

/ Tony & Jenny

2 kommentarer:

  1. Jag har ont i halsen idag så kommer ej att vara med på träningen. Dessutom så jobbar jag lör-sön och kan inte vara med då heller.
    Kommer och kollar ikväll iaf.
    Lisa Å

    SvaraRadera