Hej hopp alla!
Idag spelar Virtus mot Vråken på teg kl 17.30 i Bothnia Ligan. Borde bli en bra match. Sist dom mötes förlorade Virtus med 3p borta. Så har ni tid och lust kom gärna och titta så ses vi där :)
Annars ses vi på träningen på måndag. 17.45. Glöm inte att ta med er hopprep!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej, jag har ont i halsen så jag kommer inte att träna ikväll.
SvaraRaderaok. Kommer du och tittar på ändå? Tony kommer köra en del 3-2 spel som det är bra om alla kan.
SvaraRadera/ Jenny