måndag 22 februari 2010

Individuella mål

för dom av er som inte lämnat in sina individuella mål än går det bra att maila dom till mig eller Tony. Försök göra det så snabbt som möjligt så vi får lite tid på oss att gå igenom dom så vi kan hjälpa er på bästa sätt.

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar