måndag 22 februari 2010

Försäljning mm

Fick precis ett mail från Mona. Verkar som att det är några lag som ska börja sälja NewBody produkter för att dra in pengar till laget. Är det något som vi också vill göra? Jag tycker det hade varit grymt skoj att åka på någon cup eller träningsläger någonstans. Men det beror ju på vad ni vill och hur mycket tid ni har. Vi kan prata om det på träningen.

Vi kommer utvärdera basketsmart på träningen idag. Dvs. köra samma enkla test vi gjorde en och en för ett tag sedan för att se om det blivit någon förbättring. Jag tycker att det ser bättre ut när vi kör övningarna i all fall, så hoppas att testen blir positiv :)

Idag är sista träningen innan första målet! Så blir en del layups men vi kommer även fortsätta med att bygga upp vårat snabba uppspel.

Vi ses ikväll!

/ Jenny

1 kommentar:

  1. Jag tkr att vi ska börja sälja newbody igen. Har fått några efterfrågningar från mammas jobb och det är många som vill köpa : ) // Binta

    SvaraRadera