Bara en liten påminnelse. Eftersom att Bothnia Ligan spelas i helgen har vi ingen träning på söndag. Men det är en hel del bra matcher som spelas så åka gärna och titta om ni har tid.
Hoppas alla kommer på Comets match på lördag 17.30 i alla fall!
Ses ikväll!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
jag tycker att det var en bra idé att jag ska få blogga! haha
SvaraRaderaHaha, ja det hade då definitivt blivit en del intressanta inlägg... :)
SvaraRadera