söndag 21 februari 2010

Virtus vs Vråken 17.30

Hej hopp alla!

Idag spelar Virtus mot Vråken på teg kl 17.30 i Bothnia Ligan. Borde bli en bra match. Sist dom mötes förlorade Virtus med 3p borta. Så har ni tid och lust kom gärna och titta så ses vi där :)

Annars ses vi på träningen på måndag. 17.45. Glöm inte att ta med er hopprep!

/Jenny

2 kommentarer:

  1. Hej, jag har ont i halsen så jag kommer inte att träna ikväll.

    SvaraRadera
  2. ok. Kommer du och tittar på ändå? Tony kommer köra en del 3-2 spel som det är bra om alla kan.

    / Jenny

    SvaraRadera