torsdag 4 februari 2010

Bilder från matchen

Här kommer lite bilder från matchen som Jossan skickat till mig. Fick dom iofs samma dag men har varit lite seg med att få upp dom. Men men, bättre sent än aldrig :)









2 kommentarer:

  1. Väldigt roligt att se. Vissa var ju riktiga actionbilder ^^
    //Elin

    SvaraRadera
  2. Sweet pictures! Who took them?

    Great practice on Thursday, Comets.

    Let's bring that competitive spirit to Lulea on Sunday!

    SvaraRadera