Björkstaden cup anordnas av KFUM Umeå Comets och spelas 7-9 maj.
Vi kan anmäla ett lag i åldersklassen 93-94.
Det kostar ingenting för oss att vara med och förhoppningsvis får vi spela några bra matcher mot lag från andra städer.
Jag tycker också att det är tråkigt att inte alla kan vara med och spela, men jag tycker ändå att vi ska anmäla ett lag. Det är alltid bra att få match träning och när vi äntligen lyckas annordna en cup här i Umeå tycker jag att alla hemmalag borde ställa upp.
Men det är ni som bestämmer, så lämna en komentar och skriv om ni tycker att vi ska anmäla ett lag eller inte.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag tycker inte att vi ska anmäla ett lag då inte alla kan vara med, det blir inge kul då.
SvaraRaderaJag vet inte heller, jag hade tyckt det varit roligare att fara någon annan stans dit alla kan vara med! =)
SvaraRaderaEftersom att björkstaden inte kostar nått för oss är det ju inget som säger att vi inte kan åka någon annanstans också om vi vill.
SvaraRaderaDessutom kan ju inte alla vara med på våra ordinarie matcher i serien heller.
Jag tycker det vore tråkigt om det inte blev någon cup pga av att inte hemma lagen ställer upp.
En cup är alltid bra för all basket i stan.
Jag tycker det skulle vara kul om ni var med även fast jag inte skulle kunna spela. Det skulle vara kul att se på och det skulle vara bra träning.
SvaraRaderaJenny har lovat att jag får vara ass.coach åt er, så jag tycker absolut att ni ska ställa upp!;) Sen när började vi tacka nej till some good old fashion asswopping brudar?! Hade varit superkul att få delta men nu går inte det och ni borde absolut inte banga för det, inte för min skull iallafall!
SvaraRadera/Den för gamla Erika ;)