Vi kommer bo på Sunderby Folkhögskola i helgen. Finns även möjlighet att äta frukost där. Då kostar det 41 kr/person. Dom som vill ha frukost måste säga till mig så fort som möjligt så TB kan beställa. (helst idag, men absolut senast imorgon)
Om någon inte kan följa med är det bra om ni säger till om det också så fort som möjligt. Maila mig eller Tony eller skriv på bloggen.
Blev det några fler än Lisa, Julia och jag som skulle på temakvällen imorgon? Om ni vill att vi ses innan säg till, annars ses vi där :)
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Juste, vad var det för temakväll? Var det den där sjuksaken? :)
SvaraRadera/Evelina
Jepp, akutskadeomhändertagande imorgon och styrketräning för basketspelare nästa vecka.
SvaraRaderaÄr för sent att anmäla sig till den som är imorgon. Möjligtvis kan man chansa och gå dit ändå.
Styrketräningen kan man fortfarande anmäla sig till.
/Jenny
Vet vi vilken tid bussen kommer att gå än?
SvaraRaderaJag tar med mig All-Star matchen och, Hurricane season på datorn om någon vill se.
/ Lisa Åström
Bussen går 06.00(!)... så vi samlas 05.45. Det kommer troligtvis vara lika fullt som förra gången så bra om vi kommer i tid så vi kan sitta tillsammans.
SvaraRadera/Jenny
Jag vill ha frukost! =)
SvaraRadera/Evelina
Jag vill också ha frukost :)
SvaraRadera/Anna
Jag vill också ha frukost :)
SvaraRadera/Julia
jag vill också ha frukost!:)
SvaraRadera