I helgen spelas Bothnia Ligan i Umeå. Så lördag och söndag finns det matcher hela dagarna för dom som vill titta på basket.
Spelschema för helgen hittar ni här.
Om det är nån som har lust att gå och kolla på nån match så lämna en kommentar så kanske vi kan gå tillsammans om det är flera som vill se samma match. Jag kommer nog fösöka se minst Virtus matcher.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag har tänkt försöka se på någon av Virtus matcher men vet inte än hur helgen ser ut. Jag ska nog lyckas smita från läxan i en match åtminstone.
SvaraRadera