Passar fredagkväll alla?
Damlaget tränar till kl 19. Så tänkte ifall vi andra kunde ses kl 18 eller nått sånt hos Elin(s mamma) på haga. Efter mycket om och men kom vi fram till att det enklaste skulle vara att beställa pizza. Är alla med på det?
Ska vi beställa från den pizzerian som ligger på Haga (kommer inte ihåg vad den heter), eller någon annan? Vi kommer nog ändå behöva åka och hämta alla pizzor med bil. Jag röstar på Robertos på Teg.
Ifall vi kan komma överens om en pizzeria kan jag fixa länk till meny så kan vi bestämma oss innan vad vi vill ha och beställa i god tid så att vi har hämtat pizzorna när dom som tränar med Damlaget kommer.
Robertos meny ;)
Så om alla bestämmer vad dom vill ha och tar med sig pengar till träningen på torsdag så blir det nog smidigast.
Lämna en kommentar och skriv om ni kan komma och ifall ni tycker att tiden och beställningslösningen är ok.
Elin: är det ok tid att komma hem till dig??
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
a-lagets träning slutar kvart över sju, så vi kommer vara ganska sena till elin isåfall!
SvaraRaderaRobertos låter bra!
SvaraRaderaOch jag kan nog komma så länge dom inte ringer in mig för jobb :) Men det vet jag isf till på torsdag.
/Erika E
Låter bra!:) men var bor Elin?
SvaraRadera/Anna
Det bassar för mig / Julia
SvaraRaderapassar*
SvaraRaderaJa, det går bra! Bara jag vet hur många som kommer.
SvaraRaderaJag bor på Haga på Gustavgarvaresgata 6A, det ligger nära simhallen och man kan ta 5:an om man åker buss.
Det går bra för mig också! I want en Hawaii! =)
SvaraRaderaF.Galli
SvaraRadera/ Lisa Åström
Jag vill ha en Toscana
SvaraRadera/Julia
caprichosa med vilök på (här skall det inte pussas vettjni!.
SvaraRadera/ErikaE
åh... hatar när man dyssar i kommentarfältet! capricciosa med vitlöstjossan(sås) på* ska det vara..
SvaraRadera/Erika,igen..
Jag kommer =)
SvaraRaderajag vill ha en vesuvio =)
/Erika J