Hmm, får kolla med Tony eller TB hur det ligger till med antal vinster och om alla resultat är inrapporterade. Vi har ju spelat färre matcher än alla andra, annars hade vi lätt legat i topp :) Som vi kommer göra snart...
Det är matchen mot övertorneå som inte är inlagd när ni var där uppe förra gången.. sedan stämmer inte matchena över huvudtaget för våran del... men vi har spelat 9matcher och alla andra typ 14..
pratade med en tjej från överkalix idag.. och hon sa att de inte skulle komma ner i helgen och spela mot oss... så jag är inte så säker på att det kommer att bli en match.
Det står att vi bara har vunnit tre, men vi har väl vunnit 3? Vi vann två när vi var i Övertorneå, en hemma och en när vi var med Carro!
SvaraRaderaDet är något lag som inte raporterat resultatet.
SvaraRaderaofta vi bara ligger nia :O
SvaraRaderaHmm, får kolla med Tony eller TB hur det ligger till med antal vinster och om alla resultat är inrapporterade.
SvaraRaderaVi har ju spelat färre matcher än alla andra, annars hade vi lätt legat i topp :) Som vi kommer göra snart...
Evelina du missade önskeminuten med 3 min... otaktiskt... ;)
SvaraRaderaDet är matchen mot övertorneå som inte är inlagd när ni var där uppe förra gången.. sedan stämmer inte matchena över huvudtaget för våran del... men vi har spelat 9matcher och alla andra typ 14..
SvaraRaderaLisa Å
övertårneå är så förkrossade över förlusten haha
SvaraRaderapratade med en tjej från överkalix idag.. och hon sa att de inte skulle komma ner i helgen och spela mot oss... så jag är inte så säker på att det kommer att bli en match.
SvaraRadera/ Lisa Å
Hur blir det imorrn? Blir det en träningsmatch mot Iksu?
SvaraRadera/Erika J
Vi väntar fortfarande på svar ang. båda matcherna.
SvaraRadera/Jenny