torsdag 18 februari 2010

Vilka kommer på fredag?

Som det ser ut nu är dom som kommer på fredag:

Jenny
Julia Toscana
Shanie kebabpizza
Evelina Hawaii
Elin
Erika E capricciosa m, vitlöksås
Anna
Lisa Å F.Galli
Erika J Vesuvio


Resten har inte svarat. Betyder det att ni inte kan komma? Säg till idag. Jag kommer inte på träningen så det är bäst om ni skriver det på bloggen eller mailar mig. Elin och Anna, vilken pizza vill ni ha.

Ni som kommer, ta med er pengar och lämna till Tony. Om alla tar med 30 kr extra kan jag åka och handla dricka och lite snacks. Vad tror ni om det? Några speciella önskemål??

Har någon pratat med Lisa Sj? Vet inte om hon läser bloggen.

Ok, tjejer. Kör hårt på träningen. Make mama proud ;) Blir ju ingen träning på söndag pga. Bothnia Ligan så det betyder att vi bara har 2 träningar kvar till första målet...

Alla som inte har svarat ang lagmiddagen, pls maila eller skriv på bloggen!!!


/ Jenny

10 kommentarer:

  1. heej, jag kan komma på lagmiddagen! jag vill ha en calzone(stavning?) haha, jag tycker att vi ska ta med lite extra pengar!

    SvaraRadera
  2. hej, jag kan inte komma på träningen ikväll pga av att jag har 2 stora prov imorgon som måste pluggas till ikväll. Sedan kan jag inte komma imorgon heller för att jag måste vara barnvakt åt min lillasyster!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja ha en Maldini. ^^

    SvaraRadera
  4. Hej, jag kommer på lagmiddagen! Jag vill ha en Al Gambero:)

    SvaraRadera
  5. Om Sofia glömmer så sa hon att hon också skulle ha en Maldini. :)

    SvaraRadera
  6. Jag kommer imorgon och jag vill ha en kebabpizza :) tar med mig pengar imorgon! :)

    / ofelia

    SvaraRadera
  7. Jag kommer och jag har betalat. Jag ska ha en Margerita med isbergssallad och kebabdressing men om dom inte har margerita på sin lista så säg att det är den med bara tomatsås och ost och glöm inte att säga att det ska vara isbergssallad och kebabdressing på den : ) // Binta

    SvaraRadera
  8. i'm going to eat all your pizza's... hahahaha!

    SvaraRadera
  9. Jag skulle vilja ha samma pizza som elin :D

    SvaraRadera