onsdag 24 februari 2010

Torsdagens träning

Imorgon träffas vi 19.15 och kör löpskolning och hopprepsprogram.
Vi kommer göra en liten test av layupsen och se om vi klarat vårat mål. Sen fortsätter vi med snabba uppspelet och lite 5-5 spel.

Utvärderingen av Basketsmart som vi gjorde förra träningen gick över förväntan, alla har förbättrat sig och nästan alla kan nu köra med rätt teknik. Så nästa vecka börjar vi med stegringen av programmet. Ni kan tjuvkika på instruktionsvideon om ni vill.

Glöm inte att ta med er era individuella mål ni som inte redan lämnat in. Imorgon är absolut sista dagen. Jag och Tony ska träffas på fredag och gå igenom era mål så jag kan prata med er om dom när vi är uppe i Luleå. Behövs inte vara något super speciellt. Bara en början som vi kan jobba ifrån.

Dom spelare som vill ha frukost på skolan där vi bor i helgen är:

Adine
Julia
Anna
Evelina
Erika J

Om någon annan vill ha frukost får ni säga till snabbt. Jag kommer maila TB imorgon med en lista så han kan beställa.

/ Jenny

7 kommentarer:

  1. Jag jobbar som sagt imorgon så det blir ingen träning för mig.. lycka till i helgen brudar, önskar att jag kunnat hänga med :( Kom hem med 2 segrar!!

    /Erika Eriksson

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till i helgen tjejer! Jag håller alla tummar. Många kramar // Jossan

    SvaraRadera
  3. Jag vill också! /ofelia

    SvaraRadera
  4. Glöm ej pengarna till Restaurangchancen!
    / Lisa

    SvaraRadera
  5. Jenny jag skulle vilja ha frukost :)//Fia

    SvaraRadera
  6. jag skulle villja ha frukost/Linda

    SvaraRadera