Fredag: Comets vs EOS, Gammlia 19.00
För er som kommer på damernas match träffas vi kl 18.45 vid "biljettkassan". Vi går igenom vad vi vill att ni tittar på i spelet. Vi båda tycker att det är en viktig del av inlärningen att titta mycket på basket och att man lär sig att kritiskt kunna granska spelet och dess olika delar.
Lördag: Träning + sek
Träning på teg lördag kl 11.00-12.30
DU14 spelar mot Överkalix kl 13.30 ifall någon vill stanna kvar och heja.
HU18 spelar mot Kuivakangas kl 15.30. A-K, Elin och Shani sitter i sek.
Söndag: Träning
Träning söndag på teg kl 14.30-16.00
Det är killmatcher på Haga hela söndagen, så om nån är intresserad av att titta säg till så får ni tiderna.
Kan alla som KAN komma på lördagen och/eller söndag pls lämna en kommentar. Blir lättare att planera träningarna om vi vet vilka spelare som kommer.
Ses!
/Tony & Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej!
SvaraRaderaJag kommer på lördagsträningen men inte på söndag. Matchen ikväll kan jag inte se då jag jobbar 15-02 ikväll/inatt. Heja från mig! :)
/Erika Eriksson
Hej!
SvaraRaderaJag vet att jag sa det igår men jag säger en gång till för säkerhetsskull, jag kommer inte på lördag men kommer på söndag :)
/erika J
Hej!
SvaraRaderaKommunserien blev inställd så jag kan komma på träningen på lördag. ^^
//Elin
jag kan komma både lördag och söndag :) /ofelia
SvaraRaderaJag kan ej jobba lördag eller söndag pga att jag jobbar båda dagarna.
SvaraRadera/ Lisa Å
jag kan komma både lördag och söndag / julia
SvaraRaderajag kan komma!!/adine
SvaraRaderajag kommer på båda träningarna :) /Anna
SvaraRadera