fredag 12 februari 2010

Helgen

Fredag: Comets vs EOS, Gammlia 19.00

För er som kommer på damernas match träffas vi kl 18.45 vid "biljettkassan". Vi går igenom vad vi vill att ni tittar på i spelet. Vi båda tycker att det är en viktig del av inlärningen att titta mycket på basket och att man lär sig att kritiskt kunna granska spelet och dess olika delar.

Lördag: Träning + sek

Träning på teg lördag kl 11.00-12.30
DU14 spelar mot Överkalix kl 13.30 ifall någon vill stanna kvar och heja.
HU18 spelar mot Kuivakangas kl 15.30. A-K, Elin och Shani sitter i sek.

Söndag: Träning


Träning söndag på teg kl 14.30-16.00
Det är killmatcher på Haga hela söndagen, så om nån är intresserad av att titta säg till så får ni tiderna.

Kan alla som KAN komma på lördagen och/eller söndag pls lämna en kommentar. Blir lättare att planera träningarna om vi vet vilka spelare som kommer.

Ses!

/Tony & Jenny

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag kommer på lördagsträningen men inte på söndag. Matchen ikväll kan jag inte se då jag jobbar 15-02 ikväll/inatt. Heja från mig! :)

    /Erika Eriksson

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag vet att jag sa det igår men jag säger en gång till för säkerhetsskull, jag kommer inte på lördag men kommer på söndag :)
    /erika J

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kommunserien blev inställd så jag kan komma på träningen på lördag. ^^
    //Elin

    SvaraRadera
  4. jag kan komma både lördag och söndag :) /ofelia

    SvaraRadera
  5. Jag kan ej jobba lördag eller söndag pga att jag jobbar båda dagarna.
    / Lisa Å

    SvaraRadera
  6. jag kan komma både lördag och söndag / julia

    SvaraRadera
  7. jag kan komma!!/adine

    SvaraRadera
  8. jag kommer på båda träningarna :) /Anna

    SvaraRadera