onsdag 13 oktober 2010

Golv jobb

Detta är den info jag har fått av Mona:

"Vi skall alltså bygga golv och scen inför konserten Champions of Rock. Vi börjar fre kl 21:00 på Umeå Arena och håller på tills det är klart, förhoppningsvis max 4 tim. Vi är f n 4 st föräldrar från F97/98 samt jag och Maria (+ ev Stefan en stund) men vi behöver 4-5 st till för att få ihop de antal personer vi behöver vara. Damligalaget har fått passet på söndagmorgon"

Pengarna vi drar in går till våran lagkassa och ett evt slutspel i Bothnialigan ifall vi skulle hamna där. Just nu finns ingen budget för något slutspel för oss så det vore ju bra om vi kunde dra in lite pengar. Går vi inte till slutspel så kan vi ju använda pengarna till något annat roligt. Vet att det är många som vill åka på cup eller träningsläger t.ex.

Så vilka kan komma och jobba? Skriv i en kommentar ifall ni kan eller inte. (Vet redan att Evve inte kan.) Desto fler som kommer ju snabbare går det ju som vanligt.

/Jenny

3 kommentarer:

  1. Jag kan Fredag
    / Lisa

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar på fredag kväll Och jag kan inte komma på träningen i kväll. //Julia

    SvaraRadera
  3. Kul att jag och johanna kom dit..
    / Lisa

    SvaraRadera