onsdag 20 oktober 2010

HAGA igen ikväll!

Glöm inte bort att vi tränar 19.30-21.00 på Haga ikväll!

3 träningar kvar till match, ni kööööör vi!!!!!

/Jenny

PS. Om det är någon som känner sig osäker på något (baseline inkast, sidoinkast, anfall: passningsöppning, dribblingsöppning vänster/höger, head etc) skriv en kommentar här så vi vet hur vi ligger till så vi vet vad som måste repeteras. Viktigt att alla känner sig säkra på vad det är vi gör.

2 kommentarer:

  1. Hej, har fått problem med ryggen igen sen träningen i måndags.. får se om jag är med ikväll. kommer definitivt och kollar, är nog bättre att jag vilar så att jag kan spela i helgen!!//ak

    SvaraRadera
  2. Jag har nog ingen superkoll på något, men jag har räknat med att jag inte får vara med på matcherna än! Så jag kommer och kollar på matchen på lördag och tränar som vanligt på träningarna och lär mig in systemet, har tillochmed kollat på basketmatcher på TV för se hur uppställningarna ser ut och vad de gör för något. Så jag jobbar på som vanligt! / Johanna Karlfeldt

    SvaraRadera