Hej !
Om Ni inte har betalat medlemsavgiften för 2010 (100 kr) så gör det snarast. Betala gärna 150 kr i familjeavgift och ta med hela familjen gratis på Umeå Comets matcher i Damligan.
Träningsavgiften för ht 2010 är 600 kr. Betala även den snarast. De av Er som inte har betalat full avgift under förra säsongen kommer att få en faktura på resternade belopp om Ni inte betalar in fjolårsavgiften vid detta betalningstillfälle. KFUM Umeå Bg 5933 - 9093 Märk: 891
För att få spela i div 2 krävs att du:
1. Har betalat avgifterna både i fjol och i år
2. Kan vårt spel någorlunda bra
3. Deltar på de flesta träningarna
Inom kort lägger jag in vårt spelprogram. Vi startar borta mot IKSU lördag den 23/10 kl 12.00
/TB
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Så matchen är den 23oct och inte 24oct?
SvaraRadera/ Lisa
Verkar vara den 23e. Står så på VBDFs hemsida också.
SvaraRaderaSuper wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.
SvaraRadera