fredag 8 oktober 2010

Laguppvärmning och musik!

Hej!
Kom på en sak som jag och Lisa pratade om, vi måste ha en uppvärmning till alla matcher och sedan måste vi ha en skiva!!!! orkar inte lyssna på all skitmusik på teg!
Vet ej hur vi ska komma överens om musik och sånt, om alla ska få önska en låt var eller om vi ska utse en person med BRA musiksmak som fixar låtar. Kom med förslag på hur vi ska göra med både uppvärmning och musik. Vi måste ju se lite proffsiga ut på våra hemmamatcher, haha

Som sagt ingen träning nu på söndag men hoppas att alla kommer på tisdag då vi ska gå igenom vårat sidoinkast så även om ni är sjuk, KOM!

2 kommentarer: