fredag 22 oktober 2010

MATCH IMORGON!

Hej!
Match imorgon brudar, nu kör vi!
Skriv en kommentar om någon ni känner kan skjutsa till matchen, det behövs kanske minst 3 bilar som kan skjutsa oss för tobbe kunde ju skjutsa några!

3 kommentarer:

  1. Var det halv elva man skulle va vid gamlia? Jag råkade ta fel på tiden, så jag kom klockan fem idag i stället...

    /Evve

    SvaraRadera
  2. Min pappa kan skjutsa, så vi har en bil
    // Fia
    3 kan åka med mig.

    SvaraRadera
  3. halv elva på KANSLIET KFUM! min pappa kan också skjutsa 4st.

    SvaraRadera