Umeå Comets div 2
Var det halv elva man skulle va vid gamlia? Jag råkade ta fel på tiden, så jag kom klockan fem idag i stället.../Evve
Min pappa kan skjutsa, så vi har en bil// Fia3 kan åka med mig.
halv elva på KANSLIET KFUM! min pappa kan också skjutsa 4st.
Var det halv elva man skulle va vid gamlia? Jag råkade ta fel på tiden, så jag kom klockan fem idag i stället...
SvaraRadera/Evve
Min pappa kan skjutsa, så vi har en bil
SvaraRadera// Fia
3 kan åka med mig.
halv elva på KANSLIET KFUM! min pappa kan också skjutsa 4st.
SvaraRadera