måndag 4 oktober 2010

Nytt inkast

Hej alla,

Vi gick igenom att nytt inkast på söndagsträningen. Vi kommer att repetera det på tisdag men sedan förväntas alla kunna det. Om det är någon som inte var där i söndags (eller om någon vill repetera) som vill gå igenom inkastet kan ni komma lite tidigare på tisdag så går vi igenom det innan träningen. Bra ifall ni säger till här så man vet ifall man ska komma tidigare eller inte :)

Nu finns träningstiderna upplagda i högra kolumnen.

/Jenny

1 kommentar:

  1. Hmm, hade missat att vi skulle fira pappas 60-års dag på tisdag... så blir svårt för mig att komma tidigare, kan troligtvis inte komma alls på träningen.
    Men ifall någon är intresserad av att gå igenom inkastet kanske någon av dom andra som var där kan visa er.

    SvaraRadera