måndag 18 oktober 2010

Träning på HAGA ikväll!

Hej hopp!

Glöm inte att vi har en extra träning på HAGA ikväll.

/Jenny

2 kommentarer:

  1. Jag kommer troligt vis inte kunna komma på träningen i kväll för att jag tränar några småbarn till 8 sen har pappa träningen så han kan inte skjusa mig, och mamma skulle jobba sent så jag får se om hon hinner hem för att köra. /Julia

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte heller. Jag kommer över huvud taget ha svårt att komma på extraträningarna. Det handlar framförallt om skola, men också annan träning (om jag inte tränar annat så blir det ju bara ännu svårare för mig att komma tillbaka, så det är väldigt viktigt!).

    Jag vet inte om det var onödigt fakta, men jag tänkte det var lika bra att säga.

    SvaraRadera