söndag 3 oktober 2010

LAGMÖTE

Hej!
Bra tränat alla tappra människor som kom dit haha..
Jag och Jenny tycker att vi ska ha ett spelarmöte nu den här veckan som kommer och förslaget är att vi pratar en stund efter fredagsträningen eller efter söndagsträningen. Även om ni inte hinner till själva träningen så kan ni ju försöka komma till spelarmötet. Skriv en kommentar vilken dag som passar er bäst. Efter fredagsträningen eller söndagsträningen!!

6 kommentarer:

  1. jag är i gbg to-sönd men hade gärna varit med på mötet, går det inte att lägga tidigare i veckan?

    SvaraRadera
  2. Jag kan när som helst! :)

    SvaraRadera
  3. Om man måste välja mellan fredag och söndag så helst söndag, men jag kan också tycka att det ska vara tidigare i veckan, efter torsdagsträningen. /Julia

    SvaraRadera
  4. Jag kan båda dagarna. Kan även efter torsdagsträningen ifall det passar fler.

    SvaraRadera
  5. Det går bra vilken dag som helst för mig.

    SvaraRadera
  6. men isåfall tisdag innan träningen eller efter!!

    SvaraRadera