Bra tränat alla tappra människor som kom dit haha..
Jag och Jenny tycker att vi ska ha ett spelarmöte nu den här veckan som kommer och förslaget är att vi pratar en stund efter fredagsträningen eller efter söndagsträningen. Även om ni inte hinner till själva träningen så kan ni ju försöka komma till spelarmötet. Skriv en kommentar vilken dag som passar er bäst. Efter fredagsträningen eller söndagsträningen!!
jag är i gbg to-sönd men hade gärna varit med på mötet, går det inte att lägga tidigare i veckan?
SvaraRaderaJag kan när som helst! :)
SvaraRaderaOm man måste välja mellan fredag och söndag så helst söndag, men jag kan också tycka att det ska vara tidigare i veckan, efter torsdagsträningen. /Julia
SvaraRaderaJag kan båda dagarna. Kan även efter torsdagsträningen ifall det passar fler.
SvaraRaderaDet går bra vilken dag som helst för mig.
SvaraRaderamen isåfall tisdag innan träningen eller efter!!
SvaraRadera