fredag 22 oktober 2010

Sista träningen före match

Idag repeterar vi och kör ett lättare pass inför matchen imorgon.

/Jenny

2 kommentarer:

  1. kommer vila ryggen är dålig.. ska försöka få den bra tills matchen typ..//ak

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna komma på träningen ikväll, men lite långt att gå. Är hemma om det är någon liten själ som känner för att ta med sig mig upp på TC.
    / Lisa Åström
    070 303 2829

    SvaraRadera