Umeå Comets div 2
kommer vila ryggen är dålig.. ska försöka få den bra tills matchen typ..//ak
Skulle gärna komma på träningen ikväll, men lite långt att gå. Är hemma om det är någon liten själ som känner för att ta med sig mig upp på TC./ Lisa Åström070 303 2829
kommer vila ryggen är dålig.. ska försöka få den bra tills matchen typ..//ak
SvaraRaderaSkulle gärna komma på träningen ikväll, men lite långt att gå. Är hemma om det är någon liten själ som känner för att ta med sig mig upp på TC.
SvaraRadera/ Lisa Åström
070 303 2829